Haft besök och varit på besök.......

Idag har vi varit liiite piggare, så pass att vi packade upp allt
och röjde lite här hemma.

Vid lunchtid var Teresa förbi här och hälsade på.

Sen senare på eftermiddagen kom mina föräldrar på besök.
Dom ville höra hur vi hade haft det i Tyskland.

Klockan 16.00 var jag iväg på en timmes fotvård.
Skönt!

Sen mot kvällningen var jag, Hasse och Johanna förbi hos
brorsan med familj.
Vi hade köpt godis till Nellie och Molly, som vi var dit med.

På kvällen tittade jag och Johanna på en film, "Killers".
Den var bra!

Regn, regn, regn och lite åska har vi också haft idag.
Det har regnat så mycket att gatan utanför oss ser mer ut som en å,
än som en gata. Otroligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0