Huggormar......

Som jag har skrivit förut så har vi ju huggormar vid jobbet.
Dom håller till alldeles brevid verkstaden.
På flera ställen!
Huvva!

Idag var dom framme, precis när jag var ute och rökte
och hade kameran med mig.

Så jag, Katja och Anette gick och skulle titta på ormarna.

Men jag gillar inte ormar....dom är så "äckliga".... yääääk!
Så när vi började närma oss en orm, så vågade jag inte gå för nära.
Men det vågade Katja, så hon tog min kamera och tog kort.




Här är första ormen som vi såg.
Den låg alldeles vid kanten till asfalten, på baksidan av byggnaden......




Det här var den andra ormen som låg vid kanten av ett garage som också
finns på baksidan av verkstaden.
Här har det funnits huggorm i över 10 år och här har man sett ormarna.

Hur många dom är, vet ingen. Och inte vill jag veta det heller.
För jag tror det är MÅNGA!!!!
Dom börjar ju synas överallt på baksidan.....HUVVA!!!!

Så nu är man lite nojjig när man står där ute på baksidan och röker.
Jag kollar hela tiden mot kanten av asfalten och gräset.... ifall om det
skulle dyka upp något "otrevligt".



Trackback
RSS 2.0