Jätteduktig!!!......

På kvällen blev det lite "gjort".
Jag och Johanna var ut, så att hon fick övningsköra.

Det gick jättebra för henne, med tanke på att hon inte har
övningskört sen förra sommaren.

Först var vi till Humbobergsvägen och åkte fram och tillbaka
några gånger. Sen körde hon in mot byn, men svängde av
vid Nya Ågatan och körde efter den.
Det gick jättebra! Och hon var jätteduktigt!!!

Och jag blev inte nervklen....hahahahahhaaaa.
Visst var jag lite nervös, men inte så farligt.
Det kanske har varit värre om vi hade kört efter
en mer trafikerad väg och vid rusningstid och i högre hastighet????

När vi kom hem från övningskörningen tittade jag och Johanna
på en film som gick på någon av alla dessa filmkanaler.
Jag tror filmen hette "En ny dotter".... eller något sånt.
Det var en thriller, så den var lite spännande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0