Lungt tempo......

Semester fortsätter i ett lugnt tempo.
Vi har bara varit hemma.... nästan hela dagen.

Mot kvällningen var jag och Johanna till frissan och
blev fixade i håret.
Åh, vad skönt det var att få bort lite hår.... ja, det kändes
som om jag blev av med en pälsmössa.
Ny färg i håret piggar upp en lite mer, än när man ser det
natruliga gråa slingorna på utväxten.

Efter frissan var jag, Johanna och Hasse till mina
föräldrar på en snabb visit.

Sen har vi bara varit hemma.

Mattias har kompisar här hemma, men dom ska jag snart
skicka hem (om dom inte går hem självmant).
För när jag ska gå och lägga mig, så vill jag ha det lugnt och
kompisfritt här hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0