Åskguden Tor väckte mig.......

Tidigt i morse vaknade jag av åskan(och även de andra i familjen),
och den dundrade på riktigt rejält.
En av smällarna lät så där som om blixten slog ner någonstans i närheten.

Åskrädda jag kunde ju inte sova i åskan.... fastän jag var jättetrött.
Och det åskade ju på till och från nästan hela förmiddagen.

Det enda positiva med åskan, var att det blev härligt svalt ute.
Då passade jag på att vädra här inne, och det blev svalare.
Men den svalkan är ju borta nu....nu är det ju så där varmt igen.

Efter den sena lunchen idag, blev jag ännu tröttare.
Då var jag faktiskt tvungen att gå och lägga mig.
Vaknade för ca 1 timme sen.

Så idag blev inget som jag hade tänkt mig.
Det känns som om dagen "försvann" för mig......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0