Jobbiga väntrum.......

Igår blev det inget inlägg här, igen.
För jag hade en sån där vila-sova-till-och-från-hela-dagen igår.
Jag parkerade mig på soffan och framför tv:n och där var
var jag hela tiden.
Såg inte många program, för jag somande till allt jag slötittade på.

Idag är jag lite piggare. Har inte sovit lika mycket. Men trött är jag!

Klockan 13.00 hade jag en tid hos en läkare på vårdcentralen.
Fick vänta i en halvtimme innan jag kom in.
Drygt!

Jösses, vad jag tycker väntrummen hos läkare är jobbiga!
Idag var vi 6-7 stycken som satt i väntrummet och väntade.
Och det var så gott som knäpptyst....ja, förutom lite harklingar,
hostningar och suckar.

När man sitter i ett väntrum, i alla fall jag, så vet jag inte vart jag
ska fästa blicken. Det sitter ju folk överallt och man vill ju inte stirra
på någon av dom. Ja, då blir det att man kollar ner på golvet... för det mesta.
Hur tråkigt som helst ju!

Idag har jag även en fotvårdstid bokad, sen förut.
Den ska jag försöka orka gå på. För det är ju så skönt!
Och fötterna blir ju så mjuka och fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0