Ledig dag......

Är ledig idag, som nog så många andra är.
Skönt med lite långledigt.

Jag har tagit det lugnt på förmiddagen.
Jag har till och med "tvingat" mig själv att ligga kvar
i sängen och försöka få en härlig sovmorgon.
Men det gick sisso där.....

Medans jag "tvingade" mig själv till en sovmorgon, så
var Hasse uppe med tuppen istället (mindre vanligt) och städade
lite på nedre våningen.

Vi har även haft besök av Teresa.

Snart ska jag duscha och fixa iordning mig och försöka
bestämma mig hur resten av dagen ska se ut.
Ska jag bara slappa och vara?....eller ska jag dona och fixa med
något här hemma?....eller ska man åka iväg någonstans
och upptäcka nya vyer???????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0