Min dag......

Ännu en skön dag, väder mässigt, och enligt mig.

På jobbet idag hade jag en lite frustrerande dag.
Datorn....eller rättare sagt ett program....krånglade.
Det gick inte att jobba med den....grrrrr.

Efter jobbet somnade jag sittandes på soffan.
Jag var så trött, och det har jag varit hela dagen.

På kvällen var jag en snabbis förbi brorsan och dom.
Jag förhörde Nellie om hennes första skolavslutning, imorgon.
Hon var inte ett dugg nervös och såg fram emot att få gå
till kyrkan och sjunga.

Ja, sen var jag förbi Ica och hämtade ut ett paket med kläder
till Hasse.

Sen har jag bara varit hemma och slöat.
Jag har tittat på tv:n.....först på nyheterna och sen på ett program
som handlade om Power Meet i Västerås.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0