Puuuuuuuhhh.......

Puuuuuuuh... ännu en het dag!!!!
Förbannad HET dag!!!
Oooooooliiiidlig värme!!!!

På eftermiddagen kom jag på en idé, som jag trodde på
(ja, jag ville tro på den).
Nämligen att det nog var skönare att sitta ute i
Malingsbo camping (där det fläktar från sjön) än att vara hemma....ute eller inne.
Om inte annat så skulle det vara svalt när man åkte
i bilen, med AC på.

Men, men....så var det ju inte!!!

När jag och Johanna kom till Anette, Henke, Jonas och Katja
så var det full sol där. Och även om det fläktade lite, så
svalkade det inte nå.

Då började jag att jaga skuggplatser..... för där var det
i alla fall lite svalare, men knappt det.
Jag fick byta plats ett antal gånger. För så fort jag satt mig
i skugga, så dröjde det inte länge förrens solen kom.

Men trots den hemska värmen, så var det trevligt där ute.
Vi fikade och tjolade.

Idag har det även varit läge att ta sitt första dopp, för i år.
Synd att man inte tänkte på att ta med sig badkläderna.
För efter vägen finns det flera badplatser.




Kommentarer
Postat av: Anki

Jag håller med dig Jaana.



Jag vet att vi får säga det tyst (att det är för varmt) för annars får vi väl ösregn och kyla i flera veckor och det vill vi ju inte heller....



En annan sak jag tycker är svårt är att hitta kläder att ha på sig på jobbet när det blir så här varmt. Hemma kan jag ju skrota runt lite hur som helst, men på jobbet kan jag ju inte gå halvnaken.



Jaja, det kanske blir regn till på tisdag eller nåt så det ordnar sig automatiskt vilka kläder jag ska ha på mig... Hehe, men jag vill INTE ha regn, men "LITE" svalare TACK!



Kramiz

2011-06-04 @ 19:37:09
URL: http://www.spelgudinnan.n.nu
Postat av: Jaana

Anki: Jag håller med dig! Svårt det här med kläder när det är så här varmt....



Kram!

2011-06-04 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0