"Annorlunda/Udda bröllop...........

Här kommer lite bilder på lite annorlunda/udda bröllop, enligt mig.

"Tanken" bakom dessa bröllop, har jag ju ingen aning om...ja,
om det ens finns någon tanke bakom dom?

Jag dömer och har min åsikt om dessa bröllop.... enbart
efter dessa bilder......




Hmmm....varför vill man kosta på sig en massa onödigt tyg till slöjan?
Det är ju inte ens snyggt, eller?




Ööööh, nog borde det väl ha funnit något bättre ställe än MC DONALD´S!?!?!?!?
Även om man träffades just där....och/eller att man bara ÄLSKAR deras hamburgare.




KA-KA-A-A-A-A-L-L-T-T-T!!!!!!




Jag fattar verkligen INTE poängen med att posera med en massa vapen????
Öööh... ska det vara coolt, eller????
Eller är dom vapenhandlare och vill samtidigt göra reklam????




Vet ej vad tårtan ska föreställa, men jag tänker på en skithög.......typ......
Oavsett vad den ska föreställa, så varför vill man ha en bröllopstårta som ser ut så här?




Inget av detta fattar jag....kläderna och ringen runt halsen??????
Eller fattar och fattar....men jag fattar inte varför dom vill "skylta" med
sin sexuella "läggning" (tror jag) via deras bröllop?????




Kallt och blåsigt....för mig.
Man måste verkligen vara en fanatisk "vintermänniska" för att vilja ha
sitt bröllop på dessa ställen.......




Fy, vilket tråkigt ställe att gifta sig på!!!! Inte ett dugg romantiskt!!!!




Hmmmmm???..... ja, inget för höjdrädda i alla fall......




Jösses! Undra vad tanken eller syftet var med dessa konstiga grejer?????




Okej, för ett bröllop vid en härlig, varm sandstrand....men varför väljer man
vinterbads-bröllop??????




Hmmmmm????? Varför????
All koncentration går ju åt till att hålla alla på sin plats....




VARFÖR, vill man gifta sig så här???????




Verkligen annorlunda...och konstigt ställe!




Varför väljer man att vara så gott som naken vid sitt eget bröllop????
Hade dom inga pengar kvar till själva bröllopskläderna????
Var det så förbaskat varmt????
Eller är dom allergiska mot allt som har med tyg att göra?????
Trackback
RSS 2.0