"Busungarna" var hemma idag......

Vid lunchtid var jag upp till Ludvika och hämtade
Johanna, Mattias och Seppo.

Seppo blev med in på en kopp kaffe och en tårtbit.

Sen senare var jag och Johanna hem till brorsan och dom.
Nu var även "busungarna" hemma.





Det var full rulle på kidsen. Fast här är Molly koncentrerad på att öppna
sin tablettask med godis i.





Nellie hade fått ett nytt spel, "Petshop Go Fish (finns i sjön), och det
spelet ville hon spela.... så då gjorde vi väl det.
Nellie vann.

Just nu är alla hemma, förutom Hasse.
Han har åkt och jobbat.

Mattias har en kompis här, som har sin dator med sig, så nu sitter dom inne
på Mattias rum vid varsin dator och spelar spel.... och tjolar och babblar....

Johanna tittar på tv:n...tror jag.

Själv är jag jätte trött idag (?) och jag har en molnande huvudvärk.
Så för min del blir det bara lugna aktiviteter, resten av dagen.



Trackback
RSS 2.0