Fotbollsträningen.......

Idag jobbade jag fram till kl. 14.30.
Efter det åkte jag till Erik, sjukgymnasten.

Erik böjde, bände och klämde på mina onda axelpartier.
Av det fick han fram vilka övningar han skulle ge mig, och
av det fick jag en jävla huvudvärk och 3 papper med
olika övningar som jag ska göra hemma.

Så nu är det bara att börja med övningarna och hoppas
på att dessa hjälper.... så småningom.

Idag började Mattias fotbollsträning.
Jättebra, tycker jag..... ja, i den mening att ungen får röra
på sig och göra något vettigare än sitta och spela spel.
Mindre bra är att det kommer att krävas en del av min och
Hasses fritid till skjutsning, matcher, stå i kiosken....osv.

Ja, nu ska jag väl inte klaga allt för mycket....för Hasse
gör det mesta av detta.....för att han vill.... för det mesta i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0