Inte riktigt färdigt än.......

Efter min matvila, så fortsatte jag att städa.
Jag gick även lös i hallen.
När jag skulle dammsuga hall- och köksgolvet, för att
sen skura dom, så blev det nästa avbrott i mitt städande.

Teresa dök upp och ville umgås och prata.

Sen strax före 16.30 ringde Molly och undrade om
vi skulle komma och hälsa på henne, hos mummo och vaari.

Så när Teresa gick, så åkte jag och Johanna till morsan
och dom och underhöll Molly och Nellie.
(Och städningen fick vara....).

Mattias som hade fulla gården med kompisar, kom
sen lite senare till morsan och farsan.

Jag och Johanna satt och ritade med de små.
Sen när Mattias kom så blev det mera fart och fläkt på kidsen.
Dom lekte bl a "Gömma nyckeln".

Sen när vi väl åkte hemöver, så var jag och Johanna
först förbi på Ica och hämtade ut två paket (med hyllstegen i).
Paketen var så långa, så jag var tvungen att fälla ner baksätet för att
få plats med dom....och det var knappt att det heller gick.
Vi fick trixa lite för att få igen bagageluckan.




Kommentarer
Postat av: Karina

Är det en sån där man ställer blommor på?



Var köper man såna?

2011-03-26 @ 22:28:45
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ööööh, vet inte... det kan man säkert...kanske?



Hur som helst så har jag beställt den från Ellos. Det är en stege som man lutar mot väggen och sen har den några hyllplan, som blir smalare ju längre upp man kommer..typ.



Kram!

2011-03-27 @ 10:56:48
Postat av: Karina

Aha. Jag trodde väl bara att du skulle ha den som hylla. Man kan säkert ha dem till att låta slingerväxter växa mellan pinnarna också. Eller nåt annat.



Ska kolla i min Ellos-katalog.

2011-03-27 @ 13:54:10
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0