Jag börjar se en ljusning.......

Jag börjar känna av en förändring, till det bättre!
Jag börjar se en ljusning.....

Jag håller på att bli friskare....sakta men säkert...tror jag!?
Jiiihuuuuuu!!!!!!
Jabba-dabba-dooooooo!!!!!!
Åååh, vad skööööönt!!!!!

Eftersom jag har varit hemma i en vecka nu, så måste jag
börja jobba imorgon igen....ja, om jag inte skaffar mig ett läkarintyg.
Men det behövs ju inte, eftersom det börjar kännas bättre.

Jag hinner ju ta två penicillilntabletter till, innan jag
ska åka och jobba....och förhoppningsvis tar dom bort
ännu mer av bacilluskerna, så jag känner mig ännu bättre och piggare.

Åh, vad skönt det ska bli att få komma igång igen!




Kommentarer
Postat av: ejmis

Skönt att du mår bättre.

=)

2011-03-07 @ 17:13:35
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: JAA-A...det är skönt!!!

Skönt när allt går tillbaka till det "normala"....



Kram!

2011-03-07 @ 19:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0