"Jobbigaste" dagen......

Snart är den "jobbigaste" dagen, på veckan, avklarad.
Måndagar känns alltid så "tunga", helst när man jobbar.
Bara man har gjort måndagen, så går resten av arbetsveckan
fortare och smidigare förbi....med vissa undantag.

Idag är jag jättetrött, så det har varit lite si och så med
arbetslusten och humöret.
Vet inte om det kan vara penicillinet, som jag äter (sista dagen idag),
som gör mig så himlans trött??
Hmmm... vi får väl se om jag piggnar till om någon dag?

Johanna gjorde kvällsmaten idag. Skönt!
Då kunde jag åka direkt, efter jobbet, hem till mina föräldrar.
Dom behövde lite hjälp med datorn.

När jag väl kom hem, så var det bara för mig att sätta mig
och äta pasta med köttfärsås. Gott!
Och vilket lyx!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0