Loppisbegär......

Idag har jag haft lite av "loppisbegär"....hihiiiihii.

Först så var jag på loppiset vid jobbet, men där hittade jag inget.
Sen var jag och några till, på lunchen, till Pingstkyrkans Seconhand,
men där hittade jag inte heller något.
Ja, jag hade väl ingen ro att gå runt och kolla...för vi hade inte
så mycket tid på oss....lunchen är inte så lång.

Och sen, efter jobbet, var jag och Johanna till
Röda Korsets Seconhand, här hemma på byn.
Där fyndade jag drickglas.
Inte för att jag behöver några, men jag har planer på att
byta ut vissa av mina dricksglas.... som jag har haft,
i princip, sen jag flyttade hemifrån.
Dags för lite nytt.....

Och glasen jag ska plocka undan, ja, dom ville Johanna ha.
Så då slipper man kasta användbara glas... och det är ju bra.




Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag ÄLSKAR loppisar!!

=)

2011-03-18 @ 22:53:40
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0