Loppisfynd.....

I morse när väckarklockan ringde, kände jag direkt att
det inte var en bra morgon.
Dels så hade jag sovit jätte dåligt på natten, och det
p g a mina värkande axlar, som är värre igen....mycket värre.
Och sen hade jag en förbannad huvudvärk, när jag vaknade.

Gick upp ändå och tänkte att det var bara att åka och jobba.
Men samtidigt kände jag att det kommer inte att gå.

Så efter lite fundering, så bestämde jag mig för att ta
huvudvärkstabletter och sen gå och lägga mig igen i någon timme,
och sen åka till jobbet.

Sagt och gjort! Och när jag vaknade igen så var i alla fall
huvudvärken borta. Skönt!

Så jag gjorde iordning mig och åkte sen och jobbade.





Men det var inte roligt att kliva ut idag, för det hade ju snöat så allt var vitt igen.
Men visst, det mesta har ju smält bort nu.... men ändå....så onödigt.

Igår tog jag fram mina vårskor och idag fick jag ju sätta på mig vinterskorna igen.
Så typiskt!

På jobbet hade jag fullt upp. Dels för att jag kom senare och sen för att det börjar
närma sig månadsskifte.





Idag när jag var in på loppiset, Kerstins Prylmarknad (vid jobbet), så fyndade
jag dessa två blomkrukor och boken om "Grace".





Och förra veckan fyndade jag bl a dessa saker, på loppis.


Efter jobbet, idag, var jag och Johanna till frissan.
Det är ju så skönt att bli av med lite hår....för jag har ett hår som växer fort och
som är väldigt tjockt.
Och ska man ha en kortare frisyr, så blir det så svårt att hålla den "snygg"
när den har växt ut för mycket.... som den hinner göra jämt innan jag kommer
till frissan nästa gång....typ var 5:e vecka.

Idag när jag kom hem så hade min duktiga sambo städat på
neder våningen, här hemma.
Åh, vad glad jag blev!



Trackback
RSS 2.0