Suck......

Är det inte det ena, så är det de andra.....

Inte nog med att man lider av en enorm trötthet och utslagning.
Idag fick jag lov att åka hem vid lunchtid.
Jag hade så ont i magen.
Har haft det ända sen imorse, men trodde väl att det skulle gå över.
Men nej då....inte då!
Sån tur har jag inte med mig för tillfället......

När jag kom hem från jobbet, satte jag mig ner i soffan och
sov ett tag. Men inte blev jag något piggare av det......

Magen är inte nå bättre...än.

Hmmm....vet inte om det är magkatarren som spökar?
Har ju varit jättebra i magen, ett längre tag nu.

Hmmm... det kan ju vara all jävla medicin jag har fått lov att äta
och gör det fortfrande ju, som gör att magen reagerar?
Eller så är det något annat?




Kommentarer
Postat av: ejmis

Krya på dig!

2011-03-21 @ 18:07:33
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jaana

ejmis: Tack! =)



Kram!

2011-03-21 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0