Om djur kunde prata......

Om djuren kunde prata så att vi människor även förstod dom,
så tror jag att dessa djur säger så här:




- Hjäääälp!!! Rädda mig!!! Jag har blivit utnyttjad....som en golvmopp!!!




- Vad glor ni på??? Jag är FAKTISKT ett lamadjur, och inte någon jävla pudel!!!




-Äääh, va faa-an! Är det dags igen, att spela Apa för dagens zoo-besökare!?!?




- Allah, Buddha, Muhammed, Krishna, Gurun, Gud den allsmäktigen.....eller
vem som helst....rädda oss härifrån!!!! Vi vill ut i naturen!!!!



- Öööh, vadå? Vi isbjörnan kan väl också halka på denna förbannade isen.




- Här var det gott att sitta! När kommer kaffet?




-Wow, vad lätt man är under vattnet!!! Jag önskar jag var "sjöelefant" istället.




-VA!?!?!? INGA BANANER IDAG!?!?!?!?




-Okej, damen. Blir det bra så här? CHEESE!!!!!




Ååååh, skynda dig älskling....innan dom öppnar Zoo för idag!



Trackback
RSS 2.0