Ännu en KALL dag......

Usch, vilken kall och ruggig dag vi har haft idag, med snö och hagel.

Imorse, när jag skulle åka till jobber, hade jag lust att
sätta på mig vinterjackan igen.
Men den fick hänga kvar hemma, som jag ångrade sen när
jag skulle ut och röka, på jobbet.
Brrrrr...det var så isande kallt!

Strax före innan jag skulle sluta jobbet, kom Johanna dit.
Hon hade varit och shoppat och tänkte åka hem med mig.

Innan vi åkte hem, stannade vi till vid Röda Korsets butik här i byn.
Johanna fyndade några pocketböcker och jag fyndade en vas.

När vi kom hem höll Hasse på med maten.
Idag blev det grillad kött med klyftpotatis (färdigköpta), bearneisesås
och en sallad med olika grönsaker i.
Mmmmmm..... sååååååå GOTT!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0