Årets varmaste dag.......

Jösses, vilken varm dag vi har haft idag!!!
Årets varmaste dag!
På eftermiddagen hade vi 25 grader inne på kontoret....puuuh!
Utomhus var det BARA skuggan som gällde, för min del, och till slut
blev det varmt där med...

Efter jobbet hade jag en "skämma-bort-mig-tid"....jag var nämligen
på fotvård. Skönt!

När jag kom hem, så var min mamma här och hälsade på.

Till kvällsmat idag blev det korv med bröd. Gott!

Idag har Mattias premiärat med att ta årets första dopp.
Han och en massa andra grabbar var ner till Prästabadet och badade.
Frågade Mattias om det var kallt, men det tyckte han inte....sa han i alla fall.

Jag kommer ihåg att vi för något år sen var ut med båten och tog
vårat premiärdopp....den 10 maj.
Kanske var det lika varmt/kallt idag, som då???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0