Hur kan det vara möjligt???........

På jobbet hade jag fullt upp idag, så tiden gick jättefort.
Visserligen slutade jag tidigare idag, för jag hade en
tid till akupressur klockan 15.00.

Akupressuren gör jävligt ont, för hon trycker ju med
fingrarna där man har ont.... och även där man inte visste
att man har ont.... förrens sen efteråt.....

Och trots att det gör jätteont, och man ligger där och lider och
halvsvettas av smärtan, så lyckades jag väl slumra till flera gånger idag!!!

VA!?!?!
Jag fattar inte hur det kan vara möjligt?????
Hur kan man somna till när någon trycker på en och
det gör skitont??????

Efter akupressuren åkte jag och Hasse upp till Lyviksberget
och storhandlade på Coopen..... ja, nästan i alla fall....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0