Klagar på värmen......

Ännu en varm dag....fast kanske lite mer åt det kvava hållet.
Imorse sa dom på radion att vi skulle få regnskurar och åska.
Men än har det inte blivit något.... utan nu verkar det som om
vi ska få det imorgon istället. Huvva!

Som ni säkert vet vi det här laget, så gillar jag INTE åskväder!

Den här värmen som vi har haft igår och idag, den tar musten ur mig.
Jag blir alldeles förstörd av den....jag mår helt enkelt dåligt av den...på
alla dessa olika sätt.
Och med värmen kommer svullnaden.... här och där....på kroppen.
Värst är fötterna/vristerna och händerna/fingrarna. Så jävla drygt och jobbigt!!!

Nu är det säkert många som tycker att jag INTE ska klaga över
det fina,soliga och varma vädret.
Men siddu, det gör jag!!!
Eftersom jag blir dålig av den och verkligen lider av den!!!
Det finns liksom inget positivt med denna värmen, för min egen del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0