Plåtburkar.......

Vad har hänt idag då?

Ja, först och främst så har jag varit och jobbat.
Idag var det lite lugnare tempo på jobbet, för min del.

På lunchen var jag och Anette över till loppiset, som vanligt.





Idag köpte jag denna burk.
Igår när jag såg den här burken, så trodde jag att det var en porslinsburk.
Men idag när jag tog upp den, bara för att titta på den, så upptäckte jag att
det var ju en plåtburk. Och då blev den genast väldigt intressant för mig.
Just nu har jag en "plåtburks-period".... då jag tittar efter plåtburkar....som jag
ska ha i köket......





Igår när jag var in på loppiset, så köpte jag dessa burkar.
Jag tycker det är fint med gamla plåtburkar.


Direkt efter jobbet åkte jag till frissan.
Jag och Johanna hade en tid för klippning och färgning.
Så nu är man "fin" i håret, igen.
Så länge det varar.......



Trackback
RSS 2.0