Pratglad Molly och filmtajm......

På eftermiddagen slog den enorma tröttheten till.
Jag satte mig i soffan och skulle slötitta på tv:n, men jag somnade.

Efter ca 1½-2 timmar vaknade jag till och jag var fortfarande trött.
Så för att piggna till lite var jag och Hasse hem till brorsan och dom.

Där blev vi underhållna av lilla Molly.
Hon hade så mycket att berätta och prata om....hahhahaaa.
Nellie såg vi knappt till. Hon var uppe på sitt rum och lekte.
Lina bjöd oss på kaffe och hembakad morotskaka. Gott!

När vi kom hem igen, så bestämde jag och ungarna att
vi skulle till Shell och hyra oss en film och köpa lite lördagsgodis.
Men när vi kom hem, så hade vi ingen film med oss.
Hon på Shell hade glömt av den....på något sätt.
Så Hasse och Mattias åkte och fixade filmen.





Mattias valde denna film.
Den var väl helt okej. Jag har väl sett både bättre och sämre
tecknade långfilmer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0