Receptpyssel och besökare......

På förmiddagen satt jag med alla mina recept....alltså
en massa lösa papper.... i alla dessa olika storlekar.

Igår började jag klippa och klistra recepten i en receptbok.
Samtidigt skrev Johanna av olika recept i en annan receptbok.
Så idag fortsatte jag med "pysslandet" av recepten.

På förmiddagen kom även Teresa och hälsade på.
Då blev det en massa prat och kaffe ute på altanen.

Strax efter det att Teresa hade åkt, kom Lina med Nellie och Molly.
Kidsen ville hoppa på studsmattan.... och till sist hamnade
vi alla på altanen.

Hasse har passat på att åka motorcykel idag.
Först var han ut och åkte på förmiddagen...  och för ett litet
tag sen åkte han iväg igen.

Mattias har som vanligt en kompis här..... ja, kors i taket... det
är bara en idag...puuuuh....skööööönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0