Rensat rabatter och köksskåp.....

Idag på eftermiddagen gick jag och Hasse ut i
trädgården och rensade de kvarvarande rabatterna.
Vissa saker blev ogjorda pga av att vi inte hade jord och täckbark.
Men det får vi ta någon annan dag.

Efter en liten paus, ute på altanen, gick vi in och grejade.
Vi gick lös på två stycken köksskåp.... sånna där som man har
allt möjligt i....allt ifrån tejp till kokböcker.
Dom har varit så proppfulla och stökiga, så man har knappt
kunnat ta ut något utan att det har ramlat ner en massa annat.

Det blev så fint så i skåpen efter röjningen.
Jag tror vi röjde bort hälften av allt som fanns i dom.... gamla
telefonkataloger....gamla och trasiga mobiltelefoner....en massa
olika papper.....instruktionsböcker till saker som vi ej har kvar...
och en hel massa annat.

Sen blev det lite tv-tittande.
Jag och Johanna kollade på reprisen av Big Brother.

Och nu sitter jag här....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0