Ny smakupplevelse......



Imorse när jag skulle åka till jobbet, mötte jag denna lilla krabat, på trappen.
Yääk...jag gillar INTE sniglar.....



Idag,på lunchen, var vi några stycken som skulle äta mat tillsammans....som
vi skulle hämta från en resturang.
Jag har aldrig tidigare ätit eller ens smakat på den sortens mat... även om
jag har varit sugen, flera gånger....av ren nyfikenhet.

Men idag blev det av. Jag var inte den enda som fick uppleva en ny
smakupplevelse idag....det var några till.
Men jag var nog den enda som inte blev så där jätteförtjust i maten.
Okej, det gick att äta den... men jag kan lika gärna vara utan den....samtidigt
som jag kan äta det fler gånger....om det "behövs".......kanske......

För att få smak på maten, var man "tvungen" att använda lite olika tillbehör.
Och det lyckades jag inte något bra med....maten blev hela tiden för stark och salt....
hur jag än trixade med tillbehören.

Undrar ni var det var vi åt? Eller har ni redan kommit på det?










Vi åt sushi!



Trackback
RSS 2.0