Eric Saade var bäst........

Igår bänkade vi, jag och Johanna (och ibland Hasse), oss framför
tv:n och tittade på Eurovisionsfestivalen.

Men någonstans vid låt nr 17-18 hamnade jag i ett "slummer tillstånd".
Med andra ord, jag kämpade med att inte somna helt.
Så jag kommer inte ihåg hur låtarna lät och vilka som sjöng.....osv.

Så när det var någon låt kvar av tävlingen, så insåg jag att
det var lika bra att gå upp och lägga sig.
Jag skulle ändå inte fatta något av programmet och sen till
sist så skulle jag i alla fall somna helt.

Eftersom jag inte hörde alla bidragen, kan jag ju inte heller
säga vilket bidrag jag tycker var bäst.
Men så mycket kan jag säga att fram tills bidrag nr 17-18
var Eric Saades låt bäst.
Sen fanns det några låtar som var helt okej, och som säkert
"växer" ju mer man lyssnar på dom....tror jag i alla fall.

Läste på Aftonbladet att det var Azerbajdzjans låt som vann
och att Eric Saade kom trea.
Det var ju en bra placering för Erik, synd att han inte vann då.

Jag var in på SVT1, här på nätet, och lyssnade på vinnarlåten.
Den var väl helt okej, men jag tycker ändå att Eric skulle ha tagit
hem hela segern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0