"Law Abiding Citizen"........

Imorse när jag vaknade, så var alldeles ensam.
Ungarna låg och sov och Hasse var på jobbet.

Jag satte mig i soffan och tänkte starta dagen
med att zappa och slötitta lite på tv:n.

Men slötittande förvandlades till spänning.





Jag tittade på denna film, "Law Abiding Citizen".
Det är en thriller från år 2009.
Den var bra!

När den spännande filmen var slut, så var det bara för mig att
"hoppa" in i duschen och fixa iordning mig.
Sen var det dags att börja med lunchen.
Idag gjorde jag lasagne.
Mmmm....det är ju så gott!

Medans jag höll på att kocka så kom Seppo förbi och undrade om
ungarna ville följa med ut på en promenad.
Så Johanna, Mattias och Jocke (Mattias kompis som var här)
följde med på en långpromenad (ja, dom har inte kommit tillbaka än).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0