BingoLottos 20-årsjubileum.........



Som så många säkert vet, så är det BingoLottos 20-årsjubileum ikväll.

Hasse sa tidigare idag att han var sugen på att spela ikväll.
Och jag har inte spelat BingoLotto sen Loket slutade som programledare....ja, nästan
i alla fall. Jag tror jag spelade 2-3 gånger, i början, när Lasse Kronér var
programledare efter Loket. Men jag tröttnade.... eller något sånt.

Det ska bli roligt att spela BingoLotto och alla i familjen ska vara med.... tror jag.
Ja, alla vill.... men det beror på om Hasse och Mattias lyckas hitta 4 lotter.
När jag ringde dom nyss, så hade dom varit på "hundra" olika ställen och dom hade
lyckats få ihop till 2 enkellotter och 1 dubbellott.



'

Om man vinner något i dag, ja.... då har man TUR!

Misstänker att BingoLotto får miljonpublik idag.
Många som vill spela av nostalgiska skäl och självklart över det fantastiska
vinster som är idag.





Ikväll samlas ju alla dom som har varit programledare för BingoLotto.
Personligen tror jag (jag vet ju inte eftersom jag inte har spelat på många år) att
Leif "Loket" Olsson var den absolut bästa programledaren för BingoLotto.
Men observera, jag skrev TROR, eftersom jag egentligen inte VET.

Hur som helst, så ska det bli roligt att spela ikväll och ha en riktigt
familjekväll framför tv:n.
Det händer inte ofta!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0