Bra med tidsinställningen.......

Både igår förmiddag och idag har jag glömt att publicera något inlägg
här på bloggen. Eller rättare sagt så har jag glömt att göra tidsinställda inlägg.

Jag tycker det är en bra funktion, det där med att man kan göra inlägg i
förväg och sen välja vilken dag och vilken tid man vill att den ska publiceras i bloggen.

Oftast är det inlägg med bilder som jag anväder mig av till det.....för dom går fortast
att göra iordning.... ja, om man redan har en massa bilder sparade och opublicerade.
Och det har jag!!!

Så lite då och då sitter jag här vi datorn och gör iordning inlägg som hamnar i arkivet
och bara ligger där och väntar på att få bli publicerade.

Det spelar ingen roll om jag är så i Tjottahejti och lär mig knyppla eller om jag
befinner mig på Kebnekaises topp joddlandes, så kan jag samtidigt publicera
ett inlägg här på bloggen.

Fränt va!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0