Fick mig en "chock" imorse........

Imorse när jag kom till jobbet fick jag mig en ordentlig "chock".
Jag fick berättat för mig, att en före detta arbetskamrat hade varit med om
en bilolycka i helgen, och att denna var allvarligt skadad.
Usch, så otäckt och tragiskt!

Jag har gått hela dagen, till och från, och tänkt på min före detta arbetskamrat
och på dennas nära och kära.
Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att allt går bra med
min före detta arbetskamrat.

Jag har varit och bassängtränat idag.
Jag längtar verkligen till den dagen då jag inte får mer ont, än vad jag redan har,
i axlarna av själva träningen. Jag får så ont så jag har svårt att köra bil efteråt.
Jag får oftast sitta och styra med bara höger arm och vid behov är det bara
att bita ihop och även ta hjälp av vänstra armen (som alltid blir att värka mest).

Att sätta på sig bh:n efter träningen är inget att ens tänka på.
Tur att jag bara ska hem efter träningen, så att jag slipper ens försöka att få
på mig bh:n och slipper trycket av bh-bandet på de redan ömmande axlarna.

Resten av den här dagen blir lugn för min del.
Jag ska bara vara...... och ta det lugnt......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0