Flera provåkningar.......

När Hasse kom hem från jobbet, åkte han upp till en bilfirma i
Ludvika och lånade med sig en bil hem, som han tyckte verkade bra.

Så på eftermiddagen var vi ute och åkte med bilen och den
kändes rätt så okej....

Senare åkte jag, Hasse och Johanna tillbaka med bilen till bilfirman.





När vi kom till bilfirman tittade vi lite på de andra bilarna och hittade några
som kunde vara intressanta. Så vi var och provåkte med dom med.
Efter flera provåkningar kom vi fram till att den första bilen som Hasse hade lånat
med sig hem, var nog den "vinnande bilen"..... men för min del kändes den
inte riktigt så där 100%.

När vi var på väg hem kom det in en "ny" bil till bilfirman, som föräljaren
trodde skulle passa oss bra.
Så då var vi ut och provåkte den med.....och den blev genast min favorit.
Och Johannas med.....och säkert Hasse med.....om han bortser från priset.

Så nu ska vi fundera och fundera och fundera och fundera om vi vill
köpa bilen eller inte.

Efter flera timmar på bilfirman åkte vi vidare till mina föräldrar.
Hade lovat att hjälpa morsan med diverse saker.
Så jag hjälpte morsan och sen fikade vi.

Kom hem för ett litet tag sen och jag har en jävulusisk huvudvärk, som
jag fick redan vid bilfirman. Jag har tagit tablett, men den hjälpte tyvärr inte.

Så nu ska jag bara vila och ta det lugnt.....blev nog lite för mycket idag....tror jag.



Trackback
RSS 2.0