Fullt kaffebord.......

Usch, va grått och trist väder vi har idag.

Många på jobbet var trötta idag.....och många skyllde på vädret.

Trötta är vi här hemma med.
Jag och Johanna somnade i varsin tv-soffa, och Hasse somnade på
kökssoffan, tidigare idag.
Ögonlocken var så tunga sååååå.

Jag och Hasse blev väckta av att telefonen ringde.
Det var Teresa som ville komma förbi på kaffe.
Innan kaffet hann bli färdigt, kom även mina föräldrar hit.
Det blev fullt runt kaffebordet.

Idag var det en på jobbet som tyckte att jag skulle gå på
"Höstmarknaden" i Gubbo Folkets Hus, nu på fredag och/eller lördag.

Idag rekommenderade Teresa mig att gå på Färnas Julmarknad, som
pågår hela helgen.

Om ork och lust finnes, så kan det hända att jag besöker båda marknaderna?
Vi får väl se........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0