Här ska det åkas bil........

Jag har sovit jättedåligt inatt, så jag kom inte upp ur sängen
förrens strax efter klockan 10.30!
Men inte fan är jag någon piggare för det!
Och jag gillar verkligen inte att sova bort så mycket av dagen!
Allt blir att kännas så fel.....

Medans jag har legat och försökt sova gott, på förmiddagen, har
Hasse varit till bilfirman i Ludvika och lånat hem bilen som vi eventuellt
är intresserade att köpa......
Vi hann ju bara provköra den en liten bit här om kvällen,
så Hasse vill provköra den lite mer och längre bit....och känna
efter ordentligt....hur den funkar, känns och är.

Så jag misstänker att idag blir det mycket bilåkande på schemat...
både som passagerare och som chaufför.

Stormen Berit (som de norska metrologerna har döpt den till)
gör sig påmind här ute idag.
Ibland blåser det till så det låter som om allt på huset ska lossna....
det riktigt tjuter och mullrar ute när vinden tar i ordentligt.
Huvva.....det låter lite "otäckt".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0