Inte riktigt klart än.......

Jag har inte kommit så långt med plockandet, röjandet och
städandet..... än.

Teresa kom förbi här tidigare idag och var kaffe- och pratsugen.
Så vi satt i någon timme och slurpade i oss kaffe och pratade
om vädret, julstämningen, barn, karlar och en massa annat smått och gott.

Sen var det dags för lunchen.
Idag gjorde Hasse pasta med ost- och skinksås.
Gott....och jag blev så mätt så att jag tappade all lust och ork
till att städa..... så då gick jag upp hit istället.....till datorn.....ett tag....tills det
är dags att ta "tjuren i hornet" igen och fortsätta med städandet.....

Jag slapp i alla fall springa runt i huset och fixa med adventsstakarna och
julstjärnorna....och allt vad det heter.

Johanna erbjöd sig att fixa fram dom och Hasse erbjöd Johanna att
hjälpa till. Sköööönt!!!!
Och nu är det klart! Nu lyser adventspyntet så fint så i fönstren.

Men var är snön!?!?!?!?!?




Kommentarer
Postat av: Karina

Jävligt långt borta hoppas jag! Snön alltså.

2011-11-27 @ 18:17:09
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Näää....ingen jul utan snö! Och tänk vad mycket ljusare det blir ute!



Kram!

2011-11-27 @ 18:26:57
Postat av: Karina

Det blir ända mörkt ca 16.00 på julafton, så då ser man inte gräsmattorna i alla fall!



I övrigt, det finns ficklampor!



;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

2011-11-27 @ 23:05:35
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Hahahhahhaaa...du är rolig du!



Kram!

2011-11-28 @ 08:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0