Jag är förbannad....arg....upprörd.......grrrrrr.......

GGGGRRRRRRRRRRR!!!!!!

Nu är jag förbannad!!!! Jag är arg!!!! Jag är upprörd!!!!!

När Hasse kom hem för ett litet tag sen (var och hämtade Mattias),
så upptäckte han detta:





Sprickan på den högra vita "plankan".

Någon/några har gjort något så att "plankan" har spruckit och gått sönder!
Och det måste ha hänt medans vi var hos min bror med familj.....

Vi vet ju inte vad som har hänt, men Hasse funderade ett tag på att någon
har backat in med bilen och dragkroken har smällt i ??????

Och antagligen är det någon/några vänner eller bekanta som har gjort detta.
Ja, vad skulle någon annan göra på våran uppfart?
Någon/några måste ha varit hit för att besöka oss eller något sånt???
Eller så är det ren sabotage, som ju jag inte tror på.......

Och oavsett vem/vilka som har orsakat detta, så varför inte vara så rak och ärlig
och tala om detta för oss???????
(Helst om det är någon/några som vi känner).

Jag hoppas verkligen att det kommer fram vad som har hänt.
Då slipper man gå och fundera över det.

Varför talar man inte om att en "olycka" har hänt, när det gäller någon
annans egendom???????

Jag hoppas verkligen inte att det är någon/några av våra vänner
eller bekanta som har gjort detta OCH att dom väljer att INTE tala om detta för oss.
För sånna vänner/bekanta behöver jag inte!!!!!

Oärlighet lönar sig aldrig!!!!!!!



Trackback
RSS 2.0