Kulen dag idag.......

Usch, vilket ruggväder vi har idag!
Just nu hör jag hur det regnar för fullt ute.

Tidigare idag var det så där isande ruggigt ute....ja, nästan som
om det var snö i luften.....brrrrr.

Efter jobbet har jag bara varit hemma och sovit i flera, flera timmar.
Har väl lyckats hålla mig vaken i 2 timmar nu.

Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är att jag är så trött
som jag har varit så frysen av mig idag, hela dagen?
Just nu sitter jag invirad i en stor stickad sjal, men jag fryser lite ändå.

Nä, vi har inte det kallt inne, för ingen annan har klagat på att dom fryser.

Annars så är det rätt så lugnt här hemma för tillfället.
Ja, förutom lite dunka, dunka som hörs.
Det är Johanna som poppar musik samtidigt som hon håller på att städa.
Mattias är med kompisar på Bergakul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0