Lilla plåtgrisen.......



Idag var det ju meningen att jag skulle ha haft dragningen på denna lilla plåtgris.
Men det behöver jag inte ha.

För det var ingen som ville ha den.....eftersom det inte var en endaste som lämnade
någon kommentar i det inlägget.

Hmmmm.... antingen så tycker ni att den är så ful och/eller att det är inget att ha?
Eller så vill ni inte "avslöja" er, att ni faktiskt är här inne och läser min blogg?
Hmmmmm.......??????

Ja, ja....lilla plåtgrisen får bli kvar hos mig då......




Kommentarer
Postat av: Anette löfstwdt

har inte sett vart man kommenterar siddu!Men nu ska du få kommentarer hädanefter.

2011-11-07 @ 04:25:39
Postat av: Jaana

Anette: Det låter bra! =)



Kram!

2011-11-07 @ 11:20:09
Postat av: Teresa

..och jag har totally MISSAT detta !!!!! JISSES ! Arrgghhhhh!!!! :((

kram iaf & tack för senast !!

2011-11-07 @ 18:30:18
Postat av: Jaana

Teresa: Tack själv för senast! =)



Kram!

2011-11-07 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0