"Loket" var bäst.......

Jahapp, så har man spelat BingoLotto, och inte blev vi ett
öre rikare.....och inte fick vi någon ny bil.....och ingen solsemester
blev det heller......ja, det blev ingenting.
Det enda var ju att vi blev några kronor fattigare av att köpa
tre nitlotter..... suck.

Det var i alla fall roligt med alla programledarna, och jag håller fast vid
att Leif "Loket" Olsson är BÄST!
Efter honom kommer nog Lasse Kronér.

Även tillbaka blickarna var roliga att se.
Helst den när "Loket" ringde och frågade efter frun i huset och karl
undrade vem fan han var...... hahahhaaaa.

Det var även bra uppträdanden.
Christer Sjögrens låt "Jing is Khan", eller hur det nu stavas, var bäst.
Det blev ju ett riktigt röj på scenen, mot slutet.

MEN!

Jag är besviken över själva spelandet.
Sist jag spelade BingoLotto så var det ju tre spel man spelade.
Nu var det ju bara två!

Eftersom det var ett jubileumsprogram, så hade dom kunnat lägga
till ännu mer spel och dragningar.
För det är ju spela man vill. Ja, i alla fall jag.

Om jag blev BingoLotto frälst igen?
Njaeäääääää...... det blir nog inget mer spelat förren vid nästa
jubileumsprogram......kanske......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0