Present, kaffestugor och Hemlighuset.........

På eftermiddagen var jag iväg och handlade en födelsedagspresent
åt Nellie, som fyller 7 år imorgon.
Efter många om och men bestämde jag mig till slut vad jag skulle köpa.

Usch, jag tycker det är så svårt att köpa presenter, oavsett
åldern på födelsedagsbarnet och oavsett vem det är till.

När jag shoppat färdigt åkte jag till Ica och handlade fikabröd.
Det tog jag med mig och åkte hem till Anette och Henke.
Där blev det kaffe och en massa prat.
Allt från plastblommor till finska ord.....hahahhaaaa.

Efter det besöket var det dags att åka till nästa "kaffestuga".
Den här gången var det Teresas tur att bjuda mig på kaffe.
Jag fick hasselnötskaffe av henne.
Vi pratade också en hel del.....allt från karlar till män.....hihiiiiihihiiii.





Nu ska jag avsluta kvällen med att kolla på dessa figurer (se ovan).
Klockan 20.00 börjar "Hemlighuset", med Stefan och Krister.
Med andra ord: En perfekt avslut på denna dagen!




Kommentarer
Postat av: mia

Tycker bäst om DagOtto :)!

2011-11-07 @ 19:30:03
Postat av: Jaana

Mia: Ja, Dag-Otto är bäst! =))



Kram!

2011-11-08 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0