Tisdagen......

Kom både till jobbet och hem igen med våran bil....puuuh.
Det är lite olustigt att köra bilen när man inte riktigt vet vad det är
för fel och hur allvarligt det kan vara.
Jag "vågar" inte ens ha på radion i bilen så att jag hör eventuella
"konstiga" ljud från bilen.
Få se vilken dag vi kommer iväg till bilfirmorna och titta efter
en annan bil???

Idag har det ju verkligen varit disigt heeela dagen.
Usch, vilket tröttande väder!!!
Nu vill jag faktiskt ha snö som lyser upp lite.

Här mot kvällningen var jag hem till brorsan med familj och hälsade på.
Det var ett tag sen sist, så det var på tiden jag var förbi där.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 21.00..... för då börjar
desperata hemmafruarna på tv:n....jiihuuuuu!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0