Rusta och Nisses........

Vid tolv-tiden idag åkte Hasse tillbaka med lånebilen.
Jag och Anette åkte med, fast vi hoppade av vid Rusta.
Anette skulle handla bl a gardinstänger.
Själv skulle jag bara köpa galgar.

När jag ut från Rusta hade jag handlat allt annat än galgar.
Dom hade inga plastgalgar, men däremot hade dom en massa
annat smått och gott..... som hamnade i min varukorg.

När vi åkte hem stannade vi till vid Nisses.
Anette skulle ha en julduk och jag skulle fortfarande ha galgar och
nu även gravljus.

Men jag hittade inga galgar på Nisses.... utan det blev bara olika
sorters gravljus och en till grej.

Sen åkte vi hem till Anette och Henke.
Jag och Hasse var nyfikna på deras nya dusch.....en sån där med ånga,
radio, bubbelbadkar, fotmassage.....osv.

När vi kom hem till dom så höll Henke och Martin på att installera den.
Medans grabbarna höll på med det, så fikade jag, Anette och Hasse.
Vi fick kaffe och prinsessbakelser.....gott!

Vi kom hem för ett litet tag sen.
Grabbarna höll fortfarande på med duschen, så vi fick aldrig se de
färdiga produkten.

Ja, det verkar vara en heeeel del att sätta ihop på den där duschen.
Jag och Hasse får väl inspektera den en annan gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0