Dollar Store och Coop.........

På eftermiddagen kom jag och Hasse på att vi skulle åka till
Dollar Store och till Coop på Lyviksberget.

Jag hade inte någon koll på klockan eller öppettiderna på Dollar Store.
Så när vi gick in i DS så var det nästan stängningsdags.
Affären markerade det genom att släcka ner vissa lampor.
Så det blev att stressa sig igenom affären och jag hann knappt titta på något.
Typiskt!

På Coop däremot hade vi hur mycket tid som helst att gå runt i, men
det hade vi ingen lust och ro till..... man känner sig ivägen så fort man
stannar till någonstans efter hyllorna för att titta in vad som finns.
För det är ju alltid någon annan kund som ska förbi en eller som ska ha
något från hyllan där man står.

När vi åkte hemåt så stannade vi till hos brorsan och dom.
Där var det full rulle.
Dels var dom hundvakt åt en liten hundvalp som sprang runt och busade överallt.
Sen var morsan och farsan där. Och efter ett tag kom Linas pappa.
Men vi var inte där så länge, eftersom vi hade varor i bilen.

Läget just nu, här hemma är följande:
För ett tag sen åt vi kvällsmat.
Sen gick jag upp hit till datorn och Hasse satte sig i soffan för att titta på tv:n.
Mattias har fortfarande sin LAN-kompis här och grabbarna sitter
inne i Mattias rum och spelar på varsin dator.
Johanna är inte hemma. Hon är hos några kompisar.
Tjejerna ska väl ut sen senare ikväll och partaja.
Hasse har lovat att skjutsa upp dom till stan, Ludvika, sen senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0