Lite snurrigt och livat.......

Jag har nyss kommit hem och huset var öde även denna gång.

Jag har varit iväg på en 2 timmars kaffebesök hos Johanna och Martin med barn.
Där var det full rulle, som vanligt.
Idag hade dom även en "lånehund" där....huvva.

Idag när jag var ensam där på besök, så fick jag lilla Alvins uppmärksamhet totalt.
Han skulle upp i famnen stup i kvarten..... ibland bara för att sitta där.....ibland för
att gosa.....ibland för att bli tröstad...... och ibland för att han ville att vi skulle sjunga
eller säga en ramsa som han har lärt sig på dagis.

Det var en trevlig kaffestund, som alltid, men man blir helt slut av att besöka dom.
Tre små barn, mellan 1-4 år, som alla vill höras och synas....puuuuh.... hahahhahaaa.
Och däremellan ska man försöka prata med de vuxna.
Gissa om det blir lite snurrigt och livat imellanåt!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0