Lyxig söndag........

Idag blev jag väckt med en trevlig överraskning!
Jag fick frukost på sängen av Hasse..... bara så där!
Det var kaffe och två rågsmörgåsar med ost och färsk gurka på.
Åååh, vad gott det smakade!
Det var ett lyxigt uppvaknande jag fick, och som jag uppskattade mycket!

Söndagslyxen fortsatte med att vi var bortbjudna på mat och fika idag.
Det var också såååå gott och uppskattat av oss alla!

Sen mot kvällningen var jag iväg igen och fick mig en kopp kaffe.
Också lyxigt!

När jag kom hem igen hade Hasse gjort kvällsmaten.
Vilket lyx!
Det var bara för mig att sätta mig och äta, hemgjord mos med ugnstekt falukorv.
Mmmm.... så gott!

Så idag har jag haft det lyxigt värre.... och jag har njutit av det.
Det har varit så skönt med all denna lyx, eftersom jag är jättetrött idag....




Kommentarer
Postat av: Teresa

Får jag låna Hasse ett par dagar ???

hahaha

<3

2011-10-02 @ 21:30:55
Postat av: Jaana

Teresa: Hahhahahaa....



Kram!

2011-10-03 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0