Premiär för bassängträningen.......

Idag var jag och jobbade igen, fast på halvtid.
Jag hade fullt upp och mer där till.
Det kändes väl ingen vidare..... jag blev stressad och mådde ingen
bra av det..... ville helst åka hem till lugn och ro......

Idag på eftermiddagen var jag på min första bassängträning.
Jag vet inte nå vad "gubben" yrade om, förra veckan när jag var till honom
ang. träningen?
Han sa ju att jag skulle vara alldeles själv i bassängen med en instruktör.
Men det visade ju sig att det var alldeles för bra för att vara sant!
Idag var vi 6 st i bassängen.... varav två var män.
Instruktören var ej i vattnet. Hon var uppe på det torra och gick runt
bland oss som tränade.

Träningen gick väl sisso där.....
Det är ju svårt att veta första gången hur mycket man tål och hur mycket man kan ta i....
och jag tog i för mycket idag.... så nu jag har jätteont i mina axlar.... mer än  vanligt.
Hoppas bara att jag får sova inatt....

Resten av dagen har jag bara varit hemma.
Hasse är också trött idag, så han och jag har setat i soffan framför tv:n och
slötittat på lite olika program. Jag lyckades väl även somna till ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0