Ropade "hej" förtidigt......

Idag på förmiddagsrasten blev vi bjudna på kaffe och tårta på jobbet.
Det var gott!

Efter jobbet satt jag mig på soffan och slötittade på tv:n.
Det dröjde inte länge förrens jag somnade.
Vaknade till när Mattias kom hem från skolan.

Jag sov lite dåligt inatt.
Jag ropade "hej" för tidigt igår, när jag påstod att jag hade fått mindre ont
i axlarna efter bassängträningen igår än mot första gången.
Senare mot kvällen fick jag jätteont!
Och imorse var jag stel och det värkte på ordentligt.

Idag var det akvarellkurs.
Mattias följde med idag med. Men han orkade inte vara tiden ut, så Hasse kom
och hämtade honom efter ca 1½ timme.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0