"Trökig söndag".........

Idag har det varit en sån där "trökig söndag"......
Dels för att det är så grått, trist, blött och mulet ute.
Och sen för att jag har haft en sån där "trötter-dag" idag.

Jag har bara varit hemma idag, förutom när jag hämtade hem
Johanna på eftermiddagen.

Jag har inte gjort något "vettigt" idag, annat än att jag har ruinerat
vårat bankkonto genom att betala månadens räkningar.

På eftermiddagen somnade jag sittandes på soffan och där sov
jag säkert i ca 2 timmar. Det är inte så länge sen som jag vaknade till.





Ikväll är det ännu en buskis av Stefan och Krister på tv:n som jag ska se.
Klockan 20.00 börjar den på Sjuan.
Idag är det buskisen "Bröstsim & Gubbsjuka" från 1999.

Så kanske blir det att den "trökiga söndagen" slutar roligt i alla fall?....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0